All you need is love

Glad alla hjärtans dag, kära vänner. Nedanstående låt, som jag för övrigt såg live igår, kan ni ju faktiskt ta åt er av, om ni känner för det. Det är det meningen att ni ska göra, åtminstone. Det är lätt att glömma vilka underbara människor man faktiskt har runt sig i livet hela tiden, men jag hoppas ni vet att alla fyllor, filmkvällar och fina minnen med er gör mig till en betydligt bättre och gladare människa.
Tack.


Ni som skrattar er fram till det sjukt seriösa
Ni som får folk att undra om ni borde få gå lösa
Ni som alltid gör fel och aldrig är perfekta,
spelar inga spel och skiter i det korrekta,
som vågar vara snea och defekta

Åh, hur ni lyckas inspirera
få mig att vilja orka mera,
utan att jag känner mig sämre
eller måste prestera.
Åh, hur ni lyckas exaltera
få mig att orka vilja mera
det hörs på era röster
det lyser i er när man ser er

Så ni är vackrast i världen
världen är vackrast i er
Och jag ser det i era ögon,
där ser jag vad ni ser.




Kommentarer
Postat av: Rasmus

aw.. glad alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 17:45:03
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

happy v-day i efterskott :D

2010-02-16 @ 21:27:13
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0