I gotta feeling

... En riktigt bra känsla har jag om detta. Har suttit och knåpat ihop mitt engelska CV nu och är helnöjd! Med lite hjälp från Becka känner jag mig redo att skicka tillbaka det till en tjej från England på en rekryteringsfirma som jag varit i kontakt med. Sist jag skickade mitt CV sågade hon det en del, tydligen hade jag inte riktigt följt brittisk standard på formatet, haha! Känns betydligt bättre den här gången, kan jag ju säga.


2011 ska bli ett bra år, jag säger bara det. Har satt som mål att jag inom tre månader ska ha nått en betydande förändring i mitt liv, som innefattar i första hand arbete och i andra hand flytt. Det är bara att kämpa på nu, man kan inte sitta och vänta på att ens liv ska bli som man vill ha det, man får se till att det verkligen händer. Det är precis det jag försöker göra nu.

"Every passing moment is another chance to turn it all around"
-

Kommentarer
Postat av: Hannah

Go becca go :D

2010-12-05 @ 00:05:41
URL: http://hannalindqvist.devote.se
Postat av: Becka

Jag hejar på dig! Dock är jag inte överförtjust att du ska fly landet, menmen, love you anyways :D

2010-12-05 @ 11:50:00
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0