15 dagar


Blev lite sugen på att göra den här listan, men efter en stunds fundering insåg jag att om jag känner mig själv rätt lär jag aldrig orka slutföra den. Så jag tänkte, wnat the hell, jag delar skiten på hälften. 15 dagar bör jag väl hålla ut åtminstone.

So, here we go, här har vi Beccas förkortade blogglista á la lär känna mig på 15 dagar.

Dag 01 - Om mig

Dag 02 - Mina föräldrar

Dag 03 - Vad är kärlek?

Dag 04 - Min bästa vän

Dag 05 - Det här hade jag på mig idag

Dag 06 - I min handväska

Dag 07 - Mina drömmar

Dag 08 - Den här månaden

Dag 09 - Min första kärlek

Dag 10 - Det här får mig att må bättre

Dag 11 - Det här får mig att gråta

Dag 12 - Mina rädslor

Dag 13 - Min favoritplats

Dag 14 - Det här saknar jag

Dag 15 - Mina ambitioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0