Early morning...

Herrejävlar vad trött jag är idag. Somnade vid ett, väcktes vid fem, var vaken i 2½ timme och sen väckt vid åtta igen. Men man ska inte klaga. Just nu sitter jag i biljettkö till Rammstein-släppet som började nu vid nio, själv ska jag inte gå men det är ju trots allt Tobbes favoriter. Något måste man hjälpa till med, och i synnerhet idag, faktiskt.

Annars så vet jag inte hur saker blir idag. Ursprungliga planen var jobb på Canal Digital som vanligt och sen en tékväll med Jocke. Känns dock som att jag får ta den här dagen lite som den kommer i nuläget, blaha.

See you later, nu ska jag ut och ploga i farmville ;)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

just det ja! det var det som hände idag D:

2009-09-21 @ 09:54:14
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0