...

Förra året vid den här tiden stack jag till götet och det kändes som en verklighetsflykt ett par dagar. Den resan var verkligen underbar, och gud vad jag behövde den! Drev omkring på götets gator med Tobbe och Daniel och det satt väldigt fint.

I år sticker jag också, till Stockholm dock, men det känns inte lika mycket som en flykt. Självklart är jag grovt missnöjd med vissa delar av mitt liv fortfarande; men det tillhör, jag tvivlar på att man någonsin är hundra procent lycklig. Men den här gången känner jag en annan känsla också, jag har faktiskt något att komma tillbaka till, och ett liv som är värt att leva på hemmaplan också. Det känns rätt gött, måste jag säga. Även om stockholmsresan i sig också känns väldigt gött.

Att hinna med i stora staden:

* Se Green day (läs: dregla över Billie Joe Armstrong)
* Träffa min favoritfågel silkis, självklart. Det är inte sthlm utan henne, no way. :)
* Ta en öl eller två (eller antagligen lite mer?) med Bea och Kalle! :)
* Träffa Fröken Kullberg (läs: prata om hur snygg Billie Joe var på söndagens konsert)
* Lägga mig och dö i hotellets jacuzzi
* Shoppa (läs: släpa runt tobbe-jävel i skoaffärer)
* Fylla år
* Antagligen bli för full för mitt eget bästa, vilket hör ihop med ovanstående punkt.

Jag tror det blir jävligt bra det här, faktiskt. Och om inte så är jag ju åtminstone 20 på måndag så då kan jag ju alltid ta till flaskan.. ;)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag älskar din planering! dock vet jag inte om tobbe gillar allt, men öl gillar han :D har det underbart där uppe! 6 nov är inbokat! :')

2009-10-09 @ 23:22:56
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin rödtott

"Fröken Kullberg" Haha, så formell du blivit då ;D Men jag älskar parentesen! dreggel dreggel

2009-10-10 @ 12:59:30
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0