Screamager

Haft en jättebra kväll hos Karin, kollat på Love actually, blivit bjuden på diverse godsaker och bara snackat massa i allmänhet. Riktigt skön kväll, sammanfattat :) Även planerat in en Bridget Jones-kväll inom en snar framtid också. Bara för att Fröken Bridget Jones får majoriteten av oss kvinnor att nicka (väldigt) igenkännande.

Infomötet på 118 700 gick jättebra och ska även bli inbokad på en intervju senare i veckan. Och det här jobbet ska jag verkligen kämpa med själ och hjärta för att få, av anledningar som är relativt självklara - lönemöjligheterna man har om man verkligen satsar. Och får jag jobbet så ska jag göra precis det också, satsa, ibland är det verkligen läge att gå all in.

Ikväll kör jag stenhårt med att lyssna på bandet Therapy? och framför allt på nedanstående skiva, Troublegum. Låten Screamager gillar jag ikväll. Alternativt inatt, det är en smaksak, beroende på hur mycket man vänt på dygnet under sista tiden. Host.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

hm. ska lyssna! verkar intressant

2009-11-20 @ 01:21:33
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0