Ibracadabra

ÅH så glad jag är nu, Hoffmaestro & Chraa´s nya singel Ibracadabra släpptes idag! :) Dock är jag mindre glad över det faktum att jag inte har ett visakort och således inte kan köpa den på Itunes, det enda stället där den verkar finnas tillgänglig. Bara att vänta tills den kommer till spotify, I guess? -.-

För er som sett reklamen till tv4-sport som går lite då och då på tv4 - det är den låten, vilket Emma var först med att konstatera. Awesome. Och ja, jag är besatt av Hoffmaestro & Chraa, learn to live with it, vänner! :)

Annars så: FYFAN vad jag är förkyld!

Kommentarer
Postat av: Mejlin

det tog ett tag för mig att läsa den där rubriken ;D trodde först du börjat snacka i tungor eller nåt xD dial 666-exorsism ;D

2009-11-19 @ 00:03:58
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0