Appropå ingenting

... Så glömde jag skriva ner ett citat av Hannah, som hon yttrade när jag åkte bil med henne sist.
"Nä nu jävlar är jag så arg att jag kör in i ett träd snart!"
Note to self: Inte prata om problem när hon kör bil. Big no no.

Har för övrigt spenderat kvällen hos Mattias där han bjöd på dillax med citron och pulvermos, haha. Det satt där det skulle, riktigt gott! Har dessutom slagit vad med samma man om att han kan gå i klackar bättre än vad jag kan. 12 cm ska det vara också, minst. Uppdatering kommer, lita på det!

High heels have got me falling down on my knees...



Haha, något i den här stilen skulle vara roligt. Om han lyckas gå BRA i såna blir jag imponerad och stolt!

Kommentarer
Postat av: SANNA

dom var ju inte särskilt låga minsann! ;)

2009-11-24 @ 22:26:15
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: Sandra

OJ vad höga. Usch ajaj i fötterna. :)

2009-12-02 @ 19:25:08
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0