Memories

Alla dessa jävla minnen. Vissa stunder önskar man verkligen att man kunde göra som i Eternal sunshine of the spotless mind och radera allting... Samtidigt inte, självklart. Det är ju inga hemska minnen man har direkt, och det är väl det som gör det så svårt att glömma. Blah.

Stan idag och pratade med Kunskapsnavet om att börja plugga. Egentligen hade jag velat börja med en gång bara för att ha någonting att tänka på, men det lutar mest åt att det blir kursstart veckan efter jul nu. Alltid något. :) Ska antingen läsa Spanska steg 1 (jag vill också kunna sjunga porriga sånger på spanska á la Nathalie) eller Textkommunikation A.

Ikväll blir det finally en tékväll med Jocke, det sitter fint!

Kommentarer
Postat av: Mejlin

för att citera Seven of Nine i Star Trek Voyager: "you will adapt." ;D

att börja plugga låter som ett utmärkt sätt att lägga fokus på :D det är faktiskt riktigt kul att ha kommit igång kan jag säga :)

2009-12-16 @ 19:50:58
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: Natli

Läste att du ev ska börja plugga spanska, det var så jag fick inspiration till att leta upp videon. Jag rekommenderar språket, det är kul ;D

2009-12-17 @ 17:57:57
URL: http://skrattmoes.blogg.se/
Postat av: Rasmus

tips. gå något kul, som en folkhögskola. man super och super och super och super och super... och super. Och har jävligt kul:)

2009-12-17 @ 18:05:10
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0