Jag kan inte skilja på

Tillbaka på ruta ett.
Fyfan vad besviken jag är. Igen.

För jag var faktiskt dum nog att hoppas på att igår skulle vara en början på något nytt och någonting bra. Det borde jag verkligen inte ha gjort. Fan fan fan, så ont det gör ibland.

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och kan inte skilja på om jag vill vara med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå
Att man inte gör såhär mot mig




Kommentarer
Postat av: Mejlin

"två steg fram, ett steg bak,

jag vet att det går sakta,

men tillslut blir allting bra min vän"

2009-12-14 @ 23:09:09
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: ämma

Vet du vad? Skitsamma, tough love; nu biter både du och jag ihop och säger, SKITSAMMA!

Vi har ju alltid varandra :*:*:*:*

2009-12-15 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0