Born under a bad sign

Nä nu får det vara slut på endast emo-inlägg på ett tag.

Väcktes av ett samtal från Uniflex imorse och jag har gått vidare i processen, ny intervju inbokad 8 januari! Känns skitbra, men samtidigt lite kluvet eftersom jag funderat på att satsa på pluggandet på heltid. Men vi tar det som det kommer...


Planer för dagen är att först åka in till stan och fixa någon julklapp till morfar. Fick lite csn-pengar idag, thank god, så nu kan han och mamma få en varsin julklapp iaf :) Sen eventuellt förbi Markustorp en sväng, och kanske träffa Jocke ikväll. Hektisk dag, oh yes, but I like it!

Nu ska jag dock hoppa in i duschen och tvätta mitt läskigt korta hår. Uh, jag får en smärre chock varje gång jag kollar i spegeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0